چین پیشرو در کشتی سازی

ساخت یک غول با قطعات محلی / کشتی جالب چینی برای نصب در دریا و ساخت پل

بررسی کشتی | Erhang Changqing - کشتی شمع‌بندی چینی که برای نصب در دریا و ساخت پل ساخته شده است
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر ساخت یک غول با قطعات محلی /  کشتی جالب چینی برای نصب در دریا و ساخت پل

به گزارش گروه صنعت و تجارت _پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت، شرکت ساخت و ساز ارتباطات چین (CCCC) یک کشتی شمع بندی دریایی جدید را تحویل گرفت که توسط کارخانه کشتی سازی محلی شانگهای ژنهوا هوی (ZPMC) ساخته شده است. این کشتی توسط دفتر مهندسی بندر دوم CCCC اداره خواهد شد. ساخت کشتی با رعایت قوانین جامعه رده بندی چین به پایان رسید.

این خودروی جدید دارای LOA 130.5 متری (428.1 فوت)، پرتوی 40.8 متری (134 فوتی)، عمق 8.4 متری (28 فوتی) و پیشرانه هیبریدی دیزلی-الکتریکی متشکل از سه ژنراتور، دو ابرخازن و یک لیتیوم است. بسته باتری فسفات آهن با تراشیدن پیک.

کشتی از سه جزء اصلی تشکیل شده است: بدنه به عنوان سکوی اصلی، قاب شمع برای پشتیبانی و سیلندر روغن. وزن سیلندر 385 تن و قطر آن نزدیک به دو متر (6.6 فوت) است.

پلت فرم ساخت و ساز همه کاره

این کشتی می تواند پایه های شمعی به قطر هفت متر (23 فوت) و هر کدام تا 700 تن را تا حداکثر ارتفاع 150 متر (490 فوت) با کمک یک سیلندر رانش 5000 تنی بالا ببرد. بنابراین ظرفیت شمع بندی کشتی را برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله نصب ژنراتورهای توربین بادی دریایی و ستون های پشتیبانی بزرگ برای ساخت بنادر و پل های بزرگ ایده آل می کند.

ویژگی‌های کلیدی شامل یک سیستم موقعیت‌یابی شمع‌بندی است که می‌تواند هواپیما و عمودی شمع را در زمان واقعی نظارت و کنترل کند و به اطمینان از دقت سطح سانتی‌متری در حین شمع‌بندی حتی در آب‌های دریایی کمک کند. و یک سیستم مدیریت عملیات شمع‌بندی، که داده‌های مربوط به پارامترهای هیدرولوژیکی را جمع‌آوری می‌کند تا از شمع‌بندی ایمن و مطمئن در طیف وسیعی از شرایط دریا اطمینان حاصل کند. تجهیزات ایمنی شناور در عین حال شامل یک سیستم آتش نشانی ثابت است.

تولید ساده از طریق استفاده از قطعات ساخته شده محلی

ساخت سیلندر رانش بزرگ از طریق در دسترس بودن اجزای تولید داخلی امکان پذیر شد، در حالی که سیلندرهای قبلی تا حدی به واردات متکی بودند. شش شرکت محلی و چهار دانشگاه همکاری کردند و به طور مشترک اجزای لازم مانند دکل های آب بندی، لنت های روان کننده و مواد مقاوم در برابر خوردگی را توسعه دادند.

در مقایسه با کشتی های شمع بندی سنتی، Erhang Changqing همچنین در طراحی و استفاده سازگارتر با محیط زیست و هوشمندتر است. این فناوری شبکه باسبار DC را اتخاذ می کند که ژنراتور اصلی را با سیستم ذخیره انرژی و موتور آهنربای دائمی که برای بلند کردن استفاده می شود پیوند می دهد. انتشار کربن نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.