دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

دانشجویان دانشکده پیراپزشکی در جشنواره ایده‌های نوآورانه مانا درخشیدند

آیین پایانی جشنواره مانا با معرفی عناوین ایده های نوآورانه برتر و تقدیر از تیم های برگزیده نخستین مدرسه آموزشی نوآوری و ایده پردازی در علوم پزشکی، برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک به برگزیدگان این جشنواره گفت: نخستین مدرسه آموزش نوآوری و ایده‌پردازی در علوم پزشکی «مانا»، توسط کمیته توسعه علوم پزشکی شیراز و همکاری دانشگاه های کلان منطقه 5 کشور برگزار شد.

دکتر «صدیقه شریف زاده» اضافه کرد: این رویداد مهم با هدف ارتقای توانمندی ‌های دانشجویان در حوزه‌ های نو آوری و ایده‌ پردازی در حوزه آموزش پزشکی برگزار و از بین سیزده گروه شرکت کننده در آیین پایانی جشنواره ایده های نوآورانه، 6 تیم به عنوان برتر انتخاب شدند. 

او افزود: «سید معین الدین مهینی» و «حامد ایران دوست» دانشجویان کارشناسی ارشد رشته خون شناسی آزمایشگاهی با اپلیکیشن یادگیری بازی محور، راهکاری نوین جهت آموزش و ارتقای مهارت های دانشجویان علوم آزمایشگاهی به صورت یادگیری شخصی سازی شده با کمک هوش مصنوعی (Hemo  Quest)رتبه اول و «سرور دولت خواه» دانشجوی کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی با طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزشی کاربردی رشته علوم آزمایشگاهی مبتنی بر کوریکولوم آموزشی با رویکرد آموزش، ارزیابی و آنالیز دانشجویان و فارغ التحصیلان، رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.

پایان خبر
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر دانشجویان دانشکده پیراپزشکی در جشنواره ایده‌های نوآورانه مانا درخشیدند

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه پایگاه خبری گفتمان فارس، رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک به برگزیدگان این جشنواره گفت: نخستین مدرسه آموزش نوآوری و ایده‌پردازی در علوم پزشکی «مانا»، توسط کمیته توسعه علوم پزشکی شیراز و همکاری دانشگاه های کلان منطقه 5 کشور برگزار شد.

«صدیقه شریف زاده» اضافه کرد: این رویداد مهم با هدف ارتقای توانمندی ‌های دانشجویان در حوزه‌ های نوآوری و ایده‌ پردازی در حوزه آموزش پزشکی برگزار و از بین سیزده گروه شرکت کننده در آیین پایانی جشنواره ایده های نوآورانه، 6 تیم به عنوان برتر انتخاب شدند.

او افزود: «سید معین الدین مهینی» و «حامد ایران دوست» دانشجویان کارشناسی ارشد رشته خون شناسی آزمایشگاهی با اپلیکیشن یادگیری بازی محور، راهکاری نوین جهت آموزش و ارتقای مهارت های دانشجویان علوم آزمایشگاهی به صورت یادگیری شخصی سازی شده با کمک هوش مصنوعی (Hemo Quest)رتبه اول و «سرور دولت خواه» دانشجوی کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی با طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزشی کاربردی رشته علوم آزمایشگاهی مبتنی بر کوریکولوم آموزشی با رویکرد آموزش، ارزیابی و آنالیز دانشجویان و فارغ التحصیلان، رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.